środa, 30 marca 2016




Hej! :) Dziś przygotowałam auktualizację mojej "formy", o ile mogę tak to nazwać. :)
Jak możecie zauważyć coś już udało mi się zrzucić, ale tak naprawdę jest to dopiero
początek mojej przygody z siłownią i redukcją. Jedno wiem - trzeba być cierpliwym.
Jednak jak chce się schudnąć zdrowo i na długo, trzeba dużo czasu, determinacji
i cierpliwości. Myślę, że w końcu od lat mam to wszystko i wierze, że mnie nie opuści. :)
Przede mną jeszcze dużo pracy, ale już powoli  mięśnie zaczynają się pokazywać.

A czy ktoś z Was również osiągnął już jakieś rezultaty lub jest na dobrej drodze?
Jeśli wciąż się zastanawiacie, to pamiętajcie, że wszystko rodzi się w głowie.
To jak chcemy wyglądać, żyć i co robić w życiu zależy od nas samych. Trzeba
tylko wierzyć w już osiągnięty cel i pracować na to! :)

Buziaki! :)








Zapraszam serdecznie na mój fanpage, na którym dodaje więcej motywacji :)
KLIK





29 komentarzy:

  1. Super, metamorfoza rewelacyjna. Niektórzy mogą Ci tylko pozazdrościć wytrwałości i cierpliwości. Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  3. WOOW, super przemiana. :)
    ja dopiero zaczynam swoją przygodę, od 3 miesięcy ćwiczę, dieta i powolutku do przodu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :) No ja tez ćwicze od kilku miesięcy tak regularnie, ale jednak od dłuższego czasu starałam się cos zrzucić i mozolnie ale się udało :)

      Usuń
  4. Piękna zmiana i tatuaż :). U mnie ostatnio było dużo stresu i nie miałam głowy do niczego, ale postanowiłam że z 1 kwietnia zaczynamy przynajmniej bieganie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy chyba ma chwile słabości ;) Super! Trzymam kciuki :)

      Usuń
  5. Jesteś super motywacją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję ;) sama schudłam 15 kg i przeszłam mega metamorfoże i wiem co czujesz :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. BRAWO TY !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Metamorfoza rewelacyjna. Naprawdę warto było dla takiego efektu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zmiana! :) Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jenyyy, ale motywacja, wyglądasz zjawiskowo! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW, jak dla mnie zmiana jest spektakularna! Zdecydowanie widać efekty. Oby tak dalej, kochana!
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, genialna metamorfoza! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Brak słów i czapki z głów. Podziwiamy i trzymamy kciuki za dalszą motywacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, efekty są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie wymiary masz obecnie? Albo inaczej, ilu cm się pozbyłaś? Wyglądasz naprawdę pięknie! Ogromne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, ciężko powiedzieć bo ciągle robie masę mięśniową i w cm aż tak dużo nie poszło ale kilka wiadomo :) Dziękuje :*

      Usuń
  15. ŁOSZ KURDE!! :O!! <3
    dodaję do obserwowanych z przyjemnością!!!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne metamorfoza :) Opiszesz ją dokładnie? I swój trening z dietą od A do Z ;D?
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę dodać taki post jeśli chcesz :) I postaram się opisac jak najlepiej :D

      Usuń
  17. woooo! jestem pod wrażeniem! Wyglądasz zabójczo!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka zmiana! Gratulacje! Pięknie wyglądasz. Śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś świetną motywacją do działania! gdy się tak na Ciebie patrzy, AŻ CHCE SIĘ DZIAŁAĆ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co tu dużo mówić- gratuluuuuję!

    OdpowiedzUsuń